Storingen en reparatieverzoeken kunt u doorgeven via het meldingssysteem S1MONE.
Via de camera van uw mobiele telefoon meldt u eenvoudig de storing aan een object door het scannen van een QR-code. Deze QR-code staat op de S1MONE-sticker aan de binnenkant van het deurkozijn in uw kantoor (voor als de storing zich in uw kantoor bevindt) of in de algemene ruimte (als de storing/reparatie zich in de gang, pantry, toiletten, lift bevindt). De communicatie over de melding verloopt hierna snel en eenvoudig via Whatsapp. Er wordt gevraagd naar de storing/reparatie en of u een foto/video kunt toevoegen. U wordt dan automatisch op de hoogte gehouden van het proces.
Open hier de korte handleiding voor het scannen van QR-codes. Heeft u een toestel waarbij de camera nog geen QR-codes herkent dan kunt u de QR-code eenvoudig scannen via de gratis website: www.s1scanner.nl.
Met eventuele vragen kunt u het Service Meldpunt bereiken via telefoonnummer 088 - 099 10 05 of per e-mail via service@tauro.nl
Alle overige zaken, zoals klachten, ideeën etc. kunt u bij ons melden via onderstaand formulier.