Service meldpunt

Storingen en reparatieverzoeken kunt u doorgeven via het meldingssysteem S1MONE.
Via de camera van uw mobiele telefoon meldt u eenvoudig de storing aan een object door het scannen van een QR-code. Deze  QR-code staat op de S1MONE-sticker aan de binnenkant van het deurkozijn in uw kantoor (voor als de storing zich in uw kantoor bevindt) of in de algemene ruimte (als de storing/reparatie zich in de gang, pantry, toiletten, lift bevindt). De communicatie over de melding verloopt hierna snel en eenvoudig via Whatsapp. Er wordt gevraagd naar de storing/reparatie en of u een foto/video kunt toevoegen. U wordt dan automatisch op de hoogte gehouden van het proces.

Klik hier voor de handleiding om de app op uw smartphone te installeren.

Alle overige zaken, zoals klachten, ideeën etc. kunt u bij ons melden via onderstaand formulier.

Met eventuele vragen kunt u het Service Meldpunt bereiken via telefoonnummer 088 - 099 10 05 of per e-mail via service@tauro.nl

Velden met een * zijn verplicht